субота, 24. новембар 2012.

China Glaze - Want My Bawdy


Ovaj lak je deo kolekcije Bohemian. China Glaze je skoro izbacio ovu kolekciju, koja sadrzi 6 lakova. Nijanse su vrlo zanimljive, predivno se presijavaju na zlatno, ljubicasto ili zelenkasto. Zavisno od laka. Ja sam se odlucila za plavu nijasu pod nazivom Want My Bawdy, koja se presijava na ljubicasto. Generalno sama boja je nesto izmedju plavog i ljubicastog. Nisam neki ljubitelj plavih lakova ali ovaj me je odusevio. China Glaze ga je opisao kao "sexi safirno plava",a ja se u potpunosti slazem sa ovim opisom. Ono sto je mene kod ove nijanse osvojilo je taj metalik efekat, na koji iskreno nisam navikla jer nemam ni jedan slican lak u svojoj kolekciji. Jedina mana ovog zadovoljstva je sto se malo duze susi i obavezno morate dva sloja nalakirati. Tako da za metalik plave nokte treba izdvojiti vremena a i strpljenja.
Nazivi preostalih pet nijansi iz kolekcije su:
  • Unpredictable
  • Rare-Radint
  • Swanky Silk
  • Plain Jane
  • Deviantly

Нема коментара:

Постави коментар