петак, 23. новембар 2012.

Specijalna glicerinska krema Fitogal


Inace imam suvu kozu, a neretko su mi ruke posebno isusene i ponekad cak i grube. Najgore je zimi, tada imam osecaj da ne postoji krema koja moze nahraniti moje ruke, a isti slucaj je sa stopalima. Pre par meseci drugarica mi je preporucila kremu za ruke, izdeklamovala mi je pravi hvalospev. Skepticna zbog ranijih iskustava sa kremama nisam nesto bas verovala u celu tu prica. Pre nekih mesec dana trazeci kremu za ruke naidjem upravo na tu sto je ona preporucila i odlucim uzeti, misleci da ne gubim nista ako probam. Koristim je vec nekih mesec dana i mogu reci da sam prezadovoljna.Ova krema tako lepo hidrira kozu da je to prosto neverovatno.Ruke budu mekane i nezne.Ja je cak koristim i za stopala,uvece pre spavanje namazem stopala i navucem neke carapice i ujutru kad ustanem pete budu prelepe.
Na kremi pise da je namenjena nezi ispucale,iritirane i suve koze. Proizvodjac je DCP Hemigal, Leskovac.
Sve u svemu moja velika preporuka za ovu kremu. Ako je kupite nece se pokajati.

2 коментара: