субота, 20. октобар 2012.

Cari sljokica na noktima





Kada je China Glaze izbacio Wicked kolekciju povodom Noci vestica,za oko mi je odmah zapala "sljokicasta flasica", pod nazivom Make a Spectacle. Ovo su sljokice koje idu preko laka i u zavisnosti od podloge, tacnije nijanse laka drugaciji efekat ostavljaju. Sljokice su srednje velicine i dolaze u kruznom obliku. Sam efekat koji ostavljaju kad se nanesu na nokte je neverovatan.
Ja sam ih kombinovala sa tamnijom podlogom i sa svetlijom. I upravo u zavisnosti od podloge i sam dozivljaj je drugaciji. Za devojke koje vise vole neznije nijanse, ovaj lak ce dati posebnu car osnovnom laku. A za one koje preferiraju tamnije nijanse, a tu spada i moja malenkost, ovaj lak ce naci svoju primenu. Na svetlosti se presijava predivno, a kada je podloga tamnija onda se sljokice presijavaju u nekim zelenkasto-plavkastim nijansama, a pri svetlijoj podlozi presijavanje je u vidu zuckasto-zlatnih nijansi. Kao tamniju podlogu koristila sam nijasu  Jungle Queen China Glaze, a kao svetliju podlogu Essence lak 44 Modern Romance. U narednim postovim cu uraditi recenziju za ova dva laka, sa sve slikama, a sada uzivajte u ovim slikama i predivnom efektu ovih sljokica.


2 коментара: