уторак, 16. октобар 2012.

Narandzasto na noktima

Nova nijansa laka kojom sam odusevljena je iz kolekcije Hunger Games koju je izbacio China Glaze.Boja se naziva Riveting.To je narandzasta sa zlatnim odsjajem.Kada sam nalakirala nokte bila sam odusevljena efektom.Kad bih najednostavnije morala da opisem ovu boju rekla bih VATRA NA NOKTIMA.Jedan sloj je skroz dovoljan,ne vide se tragovi cetkice.Inace vec dugo koristim China Glaze lakove i vrlo sam zadovoljna sa njima.Imaju sirok spektar nijansi,za svakoga po nesto .:) Ja sam ovde kombinovala ovu nijansu sa Crackle Glaze Black Mesh.Inace kolekcija Hunger Games se sastoji iz 12 nijansi lakova i izasla je kad i film Igre gladi.


3 коментара:

  1. BOja je prelepa.Gde ima da se nabave ovi lakovi?

    ОдговориИзбриши
  2. Jeste,boja je bas lepa:) Ja sam iz Novog Sada i ove lakove nabavljam u Alexandru,evo ti link http://www.alexandar-cosmetics.com/sr/home ,mislim da se cak moze porucivati online :)

    ОдговориИзбриши